W jaki sposób szybko założyć płatną infolinię?

Zakładając infolinię firmową mamy do wyboru dwie opcje. W pierwszej koszty związane z jej utrzymaniem ponosi nasza firma, w drugiej są one rozkładane pomiędzy przedsiębiorstwo, a osobę wykonującą połączenie. Druga opcja zdaje się świetnym rozwiązaniem, w sytuacji, w której chcemy proponować usługi telefoniczne na najwyższym poziomie, dlatego warto rozważyć założenie płatnej infolinii. Dowiedz się, jak zrobić to szybko i jak czerpać korzyści z takiego rozwiązania.

Czym jest płatna infolinia?

Płata infolinia to rozwiązanie stworzone z myślą o obsłudze dużej liczby klientów w krótkim czasie z zachowaniem najwyższej jakości. Są to najczęściej numery rozpoczynające się od cyfr 0-801 oraz 0-804. Stosowanie tego rodzaju rozwiązania zdecydowanie ułatwia kontakt i dwustronną komunikację z klientem oraz przepływ informacji na drodze odbiorca-przedsiębiorstwo. Rozmowa staje się szybsza i bardziej otwarta, co z kolei pomaga przyspieszyć uzyskanie niezbędnych informacji, a tym samym – proces sprzedaży. Korzystanie z tego rodzaju infolinii rozkłada koszty połączenia w proporcjach 50:50 między firmą a klientem.

Jak założyć płatną infolinię?

Założenie płatnej infolinii to prosta czynność, szczególnie w sytuacji, gdy korzysta się z pomocy specjalistów. Pomagają oni w dobraniu funkcjonalności infolinii do indywidualnych potrzeb, wybraniu odpowiedniego numeru oraz przygotowaniu niezbędnych zapowiedzi głosowych. Te ostatnie zależą w dużej mierze od profilu przedsiębiorstwa, dlatego tak ważne jest ich dostosowanie do konkretnej specyfiki firmy. Po szczegółowych ustaleniach następuje podpisanie umowy, a już po kilku dniach od tego infolinia działa, jak należy. Tutaj jednak praca firmy proponującej założenie infolinii się nie kończy, ponieważ jej specjaliści zapewniają wsparcie techniczne oraz merytoryczne na każdym etapie działania, co zapewnia maksymalne bezpieczeństwo dla użytkowników oraz firmy.

Czcionka
Kontrast