Większość gałęzi biznesu opiera się dzisiaj na sprzedaży online. W branżach e-commerce istotną kwestią jest wybór odpowiednich narzędzi pozwalających na utrzymanie sprawnego kontaktu z klientami. Liczy się nie tylko interakcja na portalach społecznościowych. Należy pamiętać, że mimo nieustannego rozwoju wciąż podstawowym i najczęściej wybieranym źródłem kontaktu przez klienta jest numer telefonu. Dlaczego tradycyjny numer kontaktowy nie wystarczy? Dowiedz się, jakie zyskasz korzyści dzięki zainwestowaniu w infolinię.
W jakich przypadkach sprawdzi się tradycyjny numer telefonu?
Jeżeli prowadzisz kilkuosobową firmę lub dopiero budujesz sieć kontaktów, tradycyjny numer telefonu spełni swoją funkcję. Wystarczy wyznaczona osoba do obsługi, jeżeli telefon pojawia się raz na kilkanaście minut. W przypadku, kiedy baza klientów rośnie wraz z rozwojem Twojego biznesu, możesz się spodziewać znacznie częstszych prób telefonicznego kontaktu ze strony osób korzystających z usług Twojej firmy. Wtedy najlepszym rozwiązaniem będzie inwestycja w bardziej zaawansowany system, jakim jest infolinia.
Co zyskuje Klient dzięki infolinii?
Usługa infolinii ma duży wpływ na pierwsze wrażenie, jakie odniosą nasi Klienci. Pierwsze, co usłyszą podczas połączenia, to komunikat powitalny. Dzwoniący zostanie poinformowany o tym, gdzie próbuje się dodzwonić, którą jest osobą w kolejce do połączenia, a także jaki jest przewidziany czas oczekiwania na połączenie. Komunikaty są dobierane na podstawie potrzeb oraz specyfikacji danej firmy.
Infolinia jest po to, aby można było podzielić obsługę klienta na kilka działów. Klient samodzielnie wybiera cyfrę przypisaną do konkretnego działu, jakiego chce się dodzwonić.
Dzięki możliwości wdrożenia nagrania do infolinii osoba zainteresowana naszymi usługami może uzyskać cenne informacje jeszcze przed połączeniem z konsultantem. Przykładem jest komunikat o awarii, urlopie lub chwilowym zamknięciu lokalu.
A co zyska Twoja firma dzięki infolinii?
Usługa infolinii przyniesie szereg korzyści dla Twojego biznesu, między innymi:
-
- pozytywny i spójny wizerunek firmy – korzystając z usługi infolinii masz możliwość nadania unikalnego i łatwego do zapamiętania numeru, a tak zorganizowany system obsługi Klienta świadczy o profesjonalizmie,
-
- zyskujesz dostęp do statystyk oraz raportów, dzięki którym będziesz mógł przeanalizować efektywność odbierania połączeń przez poszczególne działy,
- możliwość ustawiania komunikatów w razie nagłych sytuacji.
Załóż własną infolinię firmową razem z INFO800